Rabu, 5 Disember 2012

kisah saya








Sambungan kisah saya…..

Semalam pertemuan pertama kami…..walau cuma seketika….saya gembira dengan
pertemuan ini……

AR…..adakah pengakhir pencarian saya? Tiada kata yang mampu untuk saya
ungkapkan…semua hanya mampu saya katakan dalam hati saya…….kamulah
pilihan hati saya…..dan…..Allah telah beri petunjuk. Kerana saya merasakan
kita seperti pernah ditemukan tapi dimana ya?? Teramat ‘dekat’ saya rasakan.

“You milik I…..”
“You akan jadi milik I….”

Kata2 itu lahir dari…..? Ya Allah….permudahkan segala nya….izinkan aku untuk
menjadi penghibur dan penemannya dikala dia dilanda kegelisahan….izinkan aku
untuk menjadi penawar dia……Izinkan aku untuk bersamanya hingga ke
akhirnya….satukan kami dia akhirat kelak Ya Allah…….Ya Allah….aku ikhlas
menerima dia……jadikan dia penyelamatku…..jadikan dia tempat untuk aku
berlindung……..

AR….saya akan lakukan yang terbaik untuk kamu…..insyaAllah…..kerna Dia
menemukan kita…….terimakasih Ya Allah…....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan