Jumaat, 7 Oktober 2011

kenapa???

Dua hari ni dia seakan menjauhkan diri dari aku. Kenapa ya.? aku tak kisah kalau dia sudah ada pilihan yang lain. Cuma yang aku harapkan agar dia berterus terang je. Aku akan terima apa saja apa yang akan dikatakan. Alasannya sibuk. Sibuk ke salah??? Takkan nk angkat phone payah. Ok terus terang ja la ngan aku yg dia tak nak aku ganggu dia. Aku bole trima. Aku faham. Faham teramat sgt. tapi jangan la buat macam ni. Aku sedar siapa diri aku. Aku teramat sedar kenapa dia menolak aku.
Kenangan 11011 aku takkan lupakan. Biar lah ia menjadi kenangan terindah buat aku. Walau sekejap aku dapat bersama dia. Terimakasih......Pemberian dia untuk ulangtahun aku. Aku terharu sebenarnya. Aku harap aku ada peluang lagi untuk berjumpa dia....Kenangan di Nasi Ayam Hainan....."Aik kenapa order air yang sama?? Kenapa bukan laici ke?..." aku takkan lupa ayat MS.....Dia yang sedar apa yg berlaku.....

Ya Allah sekiranya dia jodoh aku Kau satukanlah hati kami.....sekiranya dia bukan untukku Kau hindar kan lah rasa kecewa dihati ku ini......pertemuan pertama bersama nya akan aku kenang selama2nya.....aku mula menyayanginya......tapi aku sedar siapa diri aku.....aku tau dimana aku......RA....maaf kalau RA terbaca coretan ini. Maaf kerana terpikat dalam diam.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan