Isnin, 3 Oktober 2011

tersalah ke??

Disaat ini aku mula rasa aku mula menyayanginya tapi aku tak pasti dan kenapa aku harus merasakan begitu. Ingin aku kabarkan padanya tapi aku takut aku dituduh perasan. Takut dikatakan orang yang tak sedar diri. Tapi hakikat nya aku tak dpat menghalang perasaan itu, Ingin aku buang rasa itu tapi aku tak berdaya. Aku tak mau aku dikatakan merampas hak org lain. Lagipun aku tak pasti. Kalau dia dah ada yang punya aku akan berusaha untuk membuang segala yang aku rasa. Aku paling tak suka bila dilanda keadaan begini. Oh please la.....aku tak nak jadi begini. Aku sedar siapa diri aku. Aku teramat sedar keadaan aku. Kalau dia bukan untuk aku, aku minta semoga aku dapat membuang dia dari hati aku. Kalau dia mmang untuk aku, aku mohon padaNya moga melorongkan kami kearah yang lebih baik. Hanya Dia yang lebih mengetahui....Ya Allah berikan aku petunjuk......amin.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan