Khamis, 16 Februari 2012

Cinta express....

Salam Maulidurasul......salam perkenalan dari dia....itu lah detik perkenalan kami. istimewa nya dihari kelahiran Rasulullah.


Bila fikir, macam tak caya tapi  bila cubit lengan ni sakit pulak. Betul ke ni?? Tapi betul ke dia2 ikhlas?? Adakah Prince Charming yang aku cari selama ini telah muncul?? banyak sangat persoalan yang bermain di minda ni...banyak pula kata kerja ...(macam lagu cinta muka buku plak) ...hihiii....Moga pencarian aku akan berakhir. Penantian aku akan berakhir. Semoga dia benar2 ikhlas bila tatkala dia melahirkn rasa hati nya pada aku. Aku bersyukur dipertemukan dgn dia. Perkenalan yang tak disangka. Datangnya perasaan tu pun tak disangka2. Aku yang bertuah atau dia bertuah atau kami sama2 bertuah. Entahlah kan...sume nya rahsia Allah. hanya Dia yg tahu segalanya. Ya Allah....sekiranya dia lah yg aku nntikan selama ini....restui lah kami ya Allah. Permudahkan jalan kami ......kerana dia telah berjaya mencuri hatiku , memberi aku sinar kehidupan aku yang selama ini aku rasakn terlalu suram. Jangan la dia hadir cuma seketika ibarat pelangi petang. Yang hadir cuma seketika.....Jauhi aku dari rasa kecewa lagi Ya Allah.

2 ulasan: