Isnin, 20 Februari 2012

kenapa aku mencintai mu....

aku bertanya apakah ertinya
suatu perjalanan yg tak kuduga
hati ku telah dimiliki
oh...indahnya cinta ini
bersamamu.....
dulu...aku tak pernah merasakan..
indahnya hidup bagai hari ini
walau pun dulu aku pernah dicintai...
tapi diri mu adalah yang terbaik
untukku....ohh.....
kenapakah aku mencintai mu....
walau pun esok dapat ku rasakan
bahwa cinta ku akan menemanimu...
selama bersamanya....hidupku.....
apakah itu tandanya cinta bermula
ku hanya berdoa setia menyerah.....
hargai lah diriku sepenuh jiwa....
aku cinta...aku cinta....kepadamu.....


kenapa aku mencintaimu....?? satu persoalan yg sukar untuk aku jawab.....tapi ketahui lah wahai AFA...engkau telah  memberi sinar dlm kegelapan ku. Aku pasrah jika sinar yg kau berikan ibarat 'pelangi petang' . Hadir mu memberi seribu kegembiraan buat ku. Aku bersyukur diatas perkenalan kita ini. Sesungguh nya Allah mendgr keluhan aku. Tapi sungguh byk dugaan yg diberikan. Bagaimana akhirnya kisah ini?? Aku takut untuk memikirkan masa depan. Takut rasa untuk menghadapi kenyataan. Berikan aku kekuatan jiwa Ya Allah. Aku hanya lah insan Mu yg lemah. Berikan aku kesabaran, ketabahan, kekuatan untuk aku lalui semua dugaanMu. Jika benar dia penghujung pencarian ku...permudahkn jalan kami ini ya Allah. Berikn peluang pada aku untuk mengecapi kebahagiaan yg hakiki....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan