Isnin, 9 April 2012

Saat ini.....dimana dia....??

Saat ini aku mngharapkan kehadirannya tapi dimana dia.....?
Saat ini aku ingin dia disisi aku tapi dimana dia....?
Saat ini aku mendambakan kasihnya tapi dimana dia...?
Saat ini aku menagih pengertiannya tapi dimana dia...?
Saat ini aku ingin menghilangkn rasa kerinduan ini tapi dimana dia....?
Saat ini aku tertanya-tanya dimana aku dihati nya tapi dimana dia....?
Saat ini aku inginkn jawapan pasti darinya tapi dimana dia....?

Saat ini aku dihukum kerana kesilapan yang aku tidak sedari.....tapi mengapa
aku dihukum sebegini...? Telah berkali-kali aku mohon keampunan darinya....
Apakah tiada kemaafan dr jauh lubuk hatinya....Mengapa aku dihukum??
Bukan aku sengaja ......bukan dari aku perkara itu terjadi.....bukan aku yang melakukannya

Saat ini ingin sekali aku perjelaskn segala nya pada dia tapi dimana dia.....?
Apa yang harus aku lakukan untuk aku meyakin kn dia?? Ya Allah...berikan aku jalan untuk aku menyelesaikan kemelut ini.....

Saat ini aku terlalu lemah untuk menghadapi semua ini......kekuatan aku ada bersamanya....tapi dimana dia.....?

Saat ini aku perlukan pelengkap disebalik kelemahan aku tapi dimana dia....?

Ya Allah....saat ini hanya padaMu aku mengadu....hanya padaMu aku memberikan harapan kerana aku tak pasti dimana dia.....?

Izinkan cintaku berputik dihati mu
Biar terus mekar jadi kenyataan
Berkurun kudahaga seorang insan
Moga bersamamu
Ceria hidupku
Ku tak akan bersuara
Walau dirimu kekurangan
Hanya setiamu itu kuharapkan
Ku tak akan menduakan
Walau kilauan menggoda
Cahaya cintamu memadai bagiku
Hanya kupinta darimu
Setia lah selamanya
Sehingga abadi cinta ini sayang
Itu ku doakan.......
Tak mungkin kan terjadi
Kehancuran cinta kita
Andainya hati mu seperti hati ku.....


Saat ini ...aku ingin dia ketahui bahawa hanya dia dihati ku...tapi dimana dia...?



Tiada ulasan:

Catat Ulasan