Rabu, 11 Julai 2012

Semalam.....
Awak datang ke dalam hidup saya. Saya cuba berikan cinta semampu yang saya tahu. Awak ajar saya apa itu rindu...awak ajar saya apa itu kasih dan sayang....


Tapi......
Tiba-tiba awak hilangkn diri tanpa beritahu apa salah saya yang sebenarnya. 


Hari ini....
Saya cuba menjadi kuat , cuba menjadi tekat sebelum awak muncul dalam hidup saya...


Andai kata....
Tertulis di Luh Mahfuz mmg sudah tertulis nama awak sebagai takdir hidup saya, saya terima dengan hati terbuka sebb saya masih sayang kan awak....


Tapi.....
jika ada yang lain tertulis 'dia' adalah jodoh saya, saya minta satu je...doakan saya mampu lupakn awak...


Sebab...
Saya mahu mencintai pasangan saya dunia dan akhirat saya setulus hati kerana 'dia' lah pelengkap buat kaki saya melangkah ke syurga.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan