Isnin, 6 Ogos 2012

Moga berkekalan hendaknya......

Alhamdulillah......12712 pembuka bicara....permulaan untuk sebuah cerita. Moga akan berkekalan selamanya. Terimakasih Firr....kerana keikhlasan mu. Moga Allah membalas segala kebaikan mu. Moga permulaan ini tiada akhirnya. Akan terus kekal hingga akhir hayat kita. Sesungguh nya engkau lah anugerah dariNya. Kerana engkau hadir telah lama cuma aku yang tak nampak akan kehadiranmu. Maafkn aku Firr......Moga kasih mu ibarat arus sungai yang mengalir....akan sentiasa mengalir tanpa hentinya. Firr.....biarpun kita berbeza namun....engkau berjaya hilangkn perbezaan itu.....ingati 12712 itu Firr...kerana ia sungguh bermakna. Meninggalkn seribu makna buat kita. 


Hadirmu......memberi aku kekuatan untuk aku melupakan segala kenangan pahit itu....
Hadirmu......memberi aku cahaya untuk aku menerangi kegelapanku....
Hadirmu......memberi aku semangat agar aku tak berputus asa dengan hidup ini....
Hadirmu......memberi aku kejayaan kerana aku berjaya melawan rasa kecewa itu....
Hadirmu......


Ya Allah......permudahkn jalan kami untuk menuju gerbang bahagia itu....buka kn jalan kami.....Llindungi kami dari melakukan perkara yang tidak baik....restui kami ya Allah.....Engkau yang menemukan kami....Engkau yang kurnia kan rasa ini......Ya Allah...sesungguhnya kami mohon padaMu....jauhi kami dari kemaksiatan....jauhi kami dari segala yang melalaikan kan kami.....restui kami.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan